مغلوب ساختن پیشی جستن مذاکرات سختی در چین به منظور نشانه پایان ترجیحی وضعیت برای هنگ کنگ

صادر شده در: 15/07/2020 - 03:12 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر گرفتن هدف در چین به عنوان او

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 تیر 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر گرفتن هدف در چین به عنوان او تلاش برای جلوگیری از coronavirus گفت: او قوانین امضا و اجرایی به منظور نگه چین پاسخگو برای "سرکوبگر" امنیت ملی قانون آن اعمال شده در هنگ کنگ.

تبلیغات

مغلوب ساختن پیشی جستن در یک اقدام سهشنبه مهلت, امضا لایحه تصویب شده توسط کنگره ایالات متحده به قسمت بزرگي ازانرژي جنبش بانک ها انجام کسب و کار با مقامات چینی که برای اجرای پکن جدید امنیت ملی قانون در هنگ کنگ.

او گفت که او نیز امضا فرمان اجرایی با هدف پیشبرد مجازات چین برای آنچه که او خود را با نام "اقدامات ظالمانه" در برابر دلار هنگ کنگ است.

آن به پایان خواهد رسید ترجیحی تجارت درمان هنگ کنگ دریافت کرده است برای سال "هیچ امتیازات ویژه, هیچ, ویژه اقتصادی درمان و بدون صادرات حساس فن آوری" مغلوب ساختن پیشی جستن یک کنفرانس خبری گفت.

"هنگ کنگ خواهد شد در حال حاضر تحت درمان همان است که در سرزمین اصلی چین," او گفت:.

با توجه به برگه کاخ سفید منظور اجرایی شامل لغو درمان خاص برای هنگ کنگ دارندگان گذرنامه.

مغلوب ساختن پیشی جستن و وزیر خارجه مایک Pompeo, که تا به حال با هم ناهار در کاخ سفید در روز سه شنبه سرزنش کرده اند چین برای گسترش این بیماری همه گیر کوروناویروس که چین را انکار می کند و باید مورد انتقاد قرار پکن برای آن هنگ کنگ كردم.

این مستعمره سابق بریتانیا بود و بازگشت به قانون در سال 1997 با یک قانون حمایت از آزادی بیان و اجتماعات و مطبوعات تا 2047.

قانون تهمت امضا خواستار تحریم مقامات چینی و دیگران که کمک به نقض هنگ کنگ استقلال و موسسات مالی است که انجام کسب و کار با کسانی که به شرکت در هر گونه سرکوب در این شهرستان است.

مغلوب ساختن پیشی جستن چهره یک نبرد دشوار برای انتخاب مجدد در نوامبر. 3 و دست زدن به او از همه گیر شده و ولرم حمایت از آمریکایی ها. مغلوب ساختن پیشی جستن است سرزنش چین برای انجام نمی دهد به اندازه کافی برای جلوگیری از گسترش ویروس.

"اشتباه نکنید. ما نگه چین به طور کامل مسئول برای پنهان کردن ویروس و رها کردن آن را بر جهان است. که می تواند آنها را متوقف, آن, آنها باید متوقف شود آن است. آن را بسیار آسان برای انجام در منبع زمانی که آن اتفاق افتاد" او گفت:.

در بیانیه افتتاحیه در باغ گل رز تهمت در زمان هدف خود را دموکراتیک رقیب در انتخابات سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن. هر دو نامزد محدود از فعال مبارزه با ویروس.

Pompeo بود به شدت بحرانی روز دوشنبه چین را به كشتار در دریای جنوب چین گفت: پکن شده بود که هیچ منسجم و اساس قانونی برای جاه طلبی های خود را وجود دارد و که آن را به حال شده است با قلدری و همسایگان آن است.

"جهان اجازه نخواهد داد که پکن برای درمان جنوب دریای چین به عنوان آن دریایی امپراتوری" Pompeo گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین است که در پاریس این هفته برای گفتگو با مقامات اروپایی در مورد چین و چینی مخابراتی شرکت Huawei Technologies Co., Ltd میان غربی نگرانی هایی است که Huawei فناوری تهدیدی برای امنیت ملی است.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن