دو تن اسلحه اتهامات پس از خلیج جنوبی توقف ترافیک

دولت گزارش پلیس گارد بازداشت دو مرد با تفنگ اتهامات پس از راننده خودرو آنها در کشیده شد بیش از یک گران چراغ در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 تیر 1399

دولت گزارش پلیس گارد بازداشت دو مرد با تفنگ اتهامات پس از راننده خودرو آنها در کشیده شد بیش از یک گران چراغ در خیابان ماساچوست در نزدیکی خلیج جنوبی بازار حدود 2 صبح

پلیس ایالتی گزارش سربازان به نام برای یک کامیون یدک کش به این دلیل که راننده Amani پرکینز, 21, آیا یک مجوز. به عنوان آنها در حال انتظار برای یدک کش:

دو مسافر به سرعت از از این وسیله نقلیه با یک قطره لود handgun.

سربازان میگوئل McGovern و داریوش McPherson (که فقط از اتمام هفته اول خود را در شکستن به عنوان یک سپاهی) به سرعت فرار کردند و پس از یک مسافر در حالی که سپاهی بابا زد پس از دیگری. سربازان McGovern و McPherson متوجه است که آنها در تعقیب برگزاری بود چیزی نزدیک به ران او زد. خلاصه بعد از یک تعقیب و گریز مرد به زمین افتاد و داد. دو گارد را کشف و در عین حال یکی دیگر از اسلحه گرم در این شک دارم. سپاهی بابا دستگیر مسافر دیگر پس از یک کمی طولانی تر پیگیری.

سپاهی سانتا کشف و ضبط یک .38 کالیبر هفت تیر و یک 9MM, برج ثور تپانچه نیمه اتوماتیک. هر دو سلاح گرم بودند به طور کامل لود شده و در حال محو شماره سریال.

Kamiya سانتوس 24 و Achabe افزایش 19 شد و هر دو متهم با در اختیار داشتن غیر قانونی اسلحه گرم و مرتبط با اتهام دولت, پلیس می گویند.

پرکینز شد متهم بدون مجوز عملیات و تجهیزات تخلف. اما راه وضعیت گشوده شد شبیه به این ترتیب او دستگیر شد و در ماه دسامبر در ماموریت تپه. سپس او یک مسافر در یک ماشین کشیده شدن بیش از برای نقض ترافیک تنها راننده با سرعت دور قبل از توفنده در Brigham دایره پس از آن پلیس بوستون می گویند پرکینز تلاش برای بازیابی یک تفنگ از ماشین صندلی عقب تنها به خنثی بوستون افسران بازداشت او در تفنگ اتهامات عنوان شده علیه.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب