سناتور آمریکایی با مته سوراخ کردن مراحل گذشته به عنوان صندلی در حالی که اف بی آی پروب قبل از همه گیر فروش سهام

صادر شده در: 15/05/2020 - 00:02بروز رسانی: 15/05/2020 - 00:02 سناتور ریچارد با مته سوراخ کردن را کنار به عنو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

سناتور ریچارد با مته سوراخ کردن را کنار به عنوان رئیس قدرتمند کمیته اطلاعات مجلس سنا پس از FBI کشف و ضبط تلفن همراه خود تلفن در عمده تشدید کاوشگر خود را معاملات سهام قبل از رکود موجب شده توسط coronavirus بیماری همه گیر.

تبلیغات

جمهوری خواه رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل گفت: با مته سوراخ کردن با او تماس صبح روز پنجشنبه به اطلاع از تصمیم خود برای کنار به طور موقت در طول بررسی است.

"ما توافق کرده اند که این تصمیم می تواند در بهترین منافع این کمیته و موثر خواهد بود در پایان روز فردا" مک کانل در بیانیه ای گفت.

با مته سوراخ کردن تخلف را رد کرده است و گفت که او با تکیه تنها بر اخبار و گزارش به راهنمای تصمیم گیری در بورس, خرید و فروش, در میان گزارش او و دیگر سناتورها به فروش سهام پس از جلسات خصوصی بر خطرات ناشی از کوروناویروس بحران است.

او به خبرنگاران گفت: در این کنگره در روز پنج شنبه تصمیم گرفت به کنار چرا که او نمی خواست این تحقیقات برای منحرف کردن اذهان هوش کمیته از کار خود را.

"من فکر کردم این بهترین کاری برای انجام" گفت: با مته سوراخ کردن.

شناخته شده برای bipartisanship سنا پنل به انتشار گسترده گزارش رهبری با مته سوراخ کردن در روسیه را به دخالت در سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده. اطلاعاتی ایالات متحده مصمم است که مسکو به دنبال دخالت در مبارزات انتخاباتی برای افزایش تهمت نامزدی.

مسکو را انکار می کند از جمله اقدامات است. مغلوب ساختن پیشی جستن را رد اتهامات به عنوان یک جعل است.

این سناتور جمهوری خواه تبدیل شده است بیش از تلفن خود را به دفتر تحقیقات فدرال عوامل پس از آنها در خدمت یک حکم جستجو در واشنگتن خانه.

حکم مشخص شده یک گام مهم در این تحقیقات با مته سوراخ کردن سهام فروش در اواسط ماه فوریه و زمانی که او و دیگر نمایندگان مجلس با گرفتن جلسات به طور منظم در coronavirus شیوع رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و برخی از متحدان سیاسی شد و کم اهمیت جلوه دادن تهدید ،

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او نمی داند هر چیزی در مورد با مته سوراخ کردن تصمیم و نه تا به حال مورد بحث با مته سوراخ کردن وضعیت با هر کسی در وزارت دادگستری.

"من می دانم که هیچ چیزی در مورد آن... که خیلی بد است ،" او گفت.

'بالاترین سطح در عدالت

حزب دموکرات در بورر را در ایالت کارولینای شمالی گفت: او باید استعفا از مجلس سنا. با مته سوراخ کردن, 64 بود گفت: در حال حاضر او نمی خواهد اجرا برای چهارمین شش سال در مجلس سنا مدت در سال 2022.

یک مقام ارشد وزارت دادگستری گفت: اف بی آی انجام یک حمله اما بازدید با مته سوراخ کردن را به جمع آوری تلفن همراه خود را. تایید حکم - قابل توسعه به دلیل آن خدمت کرده بود در یک سناتور - به دست آمده در "بالاترین سطح" از وزارت دادگستری این مقام گفت.

رویترز نمی تواند بلافاصله یاد بگیرند که دقیقا زمانی که جستجو حکم اعدام شد. این حکم برای اولین بار در گزارش لس آنجلس تایمز.

هوش کمیته ریاست یکی از مهم ترین مواضع در سنا تصویب رئیس جمهور نامزد برای رهبری این کشور در سازمان و انجام نظارت از عملیات خود را.

آن را بلافاصله روشن نیست چه کسی را به عنوان رئیس. سه سناتور در خط بعدی برای ارشد در حزب جمهوری خواه-led پنل - جیم Risch مارکو روبیو و سوزان کالینز - تمام صندلی های سایر کمیته ها.

سنا جمهوری خواهان رهبری تصمیم خواهد گرفت که موقعیت.

دیگر سناتور که معاملات سهام شده است طلبه باید محروم تجارت در coronavirus اطلاعات است. حزب جمهوری خواه و سناتور کلی Loffler است را به شدت تکذیب کرد تخلف در ارتباط با فروش میلیون ها دلار در سهام در هفته پس از قانونگذاران برای اولین بار در جریان این ویروس.

سناتور دایان فاینستاین, هوش کمیته حزب دموکرات تبدیل شده است بیش از اسناد و مدارک به اف بی آی در مورد معاملات سهام توسط شوهرش سخنگوی فاینستاین گفت: در روز پنج شنبه.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن