والش: سفید ساکنان نیاز به آرام برای یک لحظه و گوش دادن به سیاه و سفید خود را همسایه

ما در حال رفتن به بسیار فوری سطوح از درد به زودی خواهد شد که قراردادن درد ما در حال تلاش برای باز باشد به درک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 خرداد 1399

ما در حال رفتن به بسیار فوری سطوح از درد به زودی خواهد شد که قراردادن درد ما در حال تلاش برای باز باشد به درک ما از سیاه همسایه است.

Tim Kaine یک احساساتی نئولیبرال طرفدار جنگ pro-توهم طرفدار خود را ارسال شغلی در خارج از کشور, نرم افزار کاهش مالیات برای 1%. اما او می خواهد به قانون معرفی به جلوگیری از مغلوب ساختن پیشی جستن از استفاده از ارتش خود را به عنوان "قصر نگهبان." بیایید همه اجازه دهید که غرق در خود ما به خوبی معنی جمجمه برای یک دقیقه. ریسک گریزی با مقدار زیادی سهام سرمایه گذاری جرات نداره به شاش کردن نارنجی-gutang تنها چند ماه قبل از او حاضر به صرفنظر کردن از قدرت پس از انتخابات بعدی در نتیجه قرار دادن خود را در لیست حزب دموکرات که مغلوب ساختن پیشی جستن را زندانی.

یا شما نمی فکر می کنم که که در آن ما هستند ؟ سپس شما یا خنگ به عنوان تماشا و یا پریشان خود را قابل فهم سفید-امتیاز گناه. بهتر است از خواب بیدار به بیشتر از آنچه در جریان است به دلیل این است که در آن ما هستند. تنها کسی که من شنیده ام بیان روند تاریخ است که ما در این است که کرنل غرب است. ما در قبر خطر از تجربه همه وحشت از یک کشور شکست خورده از جمله خلاصه اعدامها در خیابان ناپدید شد و مردم و کمبود حیاتی برخوردار است.

من از ترس وجود خواهد داشت یک کشتار شهروندان آمریکایی توسط ارتش در ماه, در آخرین قبل از پایان ماه ژوئیه. 24 ساعت خبر چرخه را انتخاب کنید تا آن را و ما را به احساس شرم از همان اشکال از قتل سیاه و سفید جامعه متحمل شده است برای صدها سال--تنها توده ای از تازه بدن خواهد بود, مخلوط نژاد.

لطفا حذف سر از کون در حال حاضر. به دنبال در شما لیبرال.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب