وضعیت کودکان آزاد شده از گروه هنوز خالی از سکنه شده توسط تروما: سازمان عفو بین الملل

صادر شده در: 30/07/2020 - 09:23 نزدیک به 2000 یزیدی کودکان آزاد از مدتها از گروه دولت اسلامی در سال های اخیر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 مرداد 1399

صادر شده در:

نزدیک به 2000 یزیدی کودکان آزاد از مدتها از گروه دولت اسلامی در سال های اخیر هنوز به دام افتاده توسط روانی و فیزیکی تروما سازمان عفو بین الملل هشدار داد در روز پنج شنبه.

تبلیغات

در یک گزارش جدید بر اساس ده ها تن از مصاحبه در شمال عراق, گروه حقوق یافت که 1,992 کودکانی که در مواجهه با شکنجه مجبور کرد تجاوز به عنف و دیگر موارد نقض حقوق بشر در دست است شد گرفتن مراقبت از آنها نیاز است.

"در حالی که کابوس از خود گذشته فروکش سختی باقی می ماند برای این کودکان گفت:" مت چاه معاون مدیر عفو را crisis response team.

دولت عراق یک قومی-مذهبی اقلیت شماره حدود 550,000 در قلب شمال غرب عراق است که از طریق ناهموار منطقه در سال 2014.

کوبیدن دولت عراق به عنوان مرتدان است قتل عام هزاران تن از مردان ربوده شده زنان و دختران و پسران برای مبارزه با آن از طرف.

یزیدی بودند به اجبار به اسلام گرویده و تدریس عربی ممنوع از زبان مادری خود کرد.

در این روز کودک بازماندگان رنج می برند "ناتوان کننده در دراز مدت صدمات" را به عنوان به خوبی به عنوان اختلال استرس پس از سانحه, نوسانات خلقی, پرخاشگری و فلش بک.

وضعیت کودکان در مصاحبه با AFP در سال گذشته در یک جابه جایی اردوگاه در شمال غربی منطقه دهوک برگزار شدت عینک سیاه و صحبت در عربی به هر یک از دیگر حتی ماه ها پس از آنها آزاد است.

یکی از آنها ده ساله بود, تهدید به خودکشی چند بار مادرش گفته است.

Sahir, a 15-year-old سابق است کودک سرباز گفت: عفو که او می دانست که او نیاز به حمایت روانی برای مقابله با تروما اما احساس او تا به حال در هیچ جا به نوبت.

"آنچه که من به دنبال این است که فقط کسی که به مراقبت در مورد من و برخی از پشتیبانی به من بگویید: "من برای شما اینجا هستم'," او گفت:.

"این چیزی است که من به دنبال داشته است و من هرگز آن را در بر داشت."

"قبول ما کودکان'

عفو بین الملل گفت: دسترسی به آموزش و پرورش می تواند کمک به سهولت کودکان را به جامعه اما ده ها هزار نفر از یهودیان هنوز هم زندگی می کنند در جابجایی اردوگاه که در آن تحصیل نامنظم است.

بسیاری از آنها نیز به بدهی از پرداخت هزاران دلار به قاچاقچیان به وضعیت بستگان برگزار شد که توسط است.

یزیدی مادران زور بحباله نکاح در اوردن, به جنگجویان داعش در حال مبارزه برای التیام خود را روانی زخم در حالی که برخورد با انگ داشتن فرزند جهادی پدران است.

"من می خواهم بگویم که (در جامعه ما) و هر کس در جهان, لطفا شرایط ما و شرایط ما فرزندان... من نمی خواهم به یک کودک از این افراد است. من مجبور شد به پسر گفت:" 22 ساله جانان.

بسیاری از زنان یزیدی بودند که نجات از این است که " آخرین سنگر و استحکامات در سوریه بیش از دو سال گذشته مجبور شدند خود را به ترک است که کودکان متولد پشت زمانی که آنها بازگشت به خانواده خود را در کشور همسایه عراق است.

"ما باید تمام فکر کشتن خودمان و یا سعی کردم به آن را انجام دهد" گفت: Hanan 24 ساله یزیدی که دختر بود از او گرفته شده.

مادران باید پیوست با فرزندان خود را و هیچ جدایی بیشتر باید عفو گفت.

"این زنان بودند بردگی شکنجه و در معرض خشونت جنسی. آنها باید رنج می برند نیست هر بیشتر مجازات" گفت: چاه.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب