آخرین بانک در شیکاگو که متعلق به سیاه پوستان بود میلیون ها سپرده دولتی دریافت کرد - سپس مجبور شد آنها را بازگرداند - ProPublica

[ad_1]

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 دی 1400
[ad_1]

سپرده 20 میلیون دلاری قرار بود نقطه عطفی باشد.

هنگامی که شهر شیکاگو در سال 2017 این پول را در آخرین بانک سیاهپوست ایلینویز متعلق به سیاه پوستان واریز کرد، این ماجرا در اخبار ملی پوشش داده شد. خزانه دار شهر گفت این سپرده یک "تغییر پارادایم" در نحوه حمایت دولت از سرمایه گذاری اجتماعی است. و مالک و رئیس بانک پیش بینی می کند که این امر مؤسسه را تقویت می کند و "به مردم در تحقق رویاهای خود کمک می کند."

اما کمتر از سه سال بعد، یکی از کارمندان بانک GN به شهر گفت که پول را پس خواهد داد. او گفت که به جای ایجاد وام‌ها و سرمایه‌گذاری‌های جدید، این سپرده‌ها در نهایت صدها هزار دلار به عنوان بهره به بانک تحمیل کردند - بیش از توان مالی او.

با ناپدید شدن بانک های سیاه پوست در سراسر کشور، مقامات دولتی برای نجات آنها تحت فشار هستند. آنها اغلب راه حل ساده ای را انتخاب می کنند که در میان رای دهندگان محبوب به نظر می رسد: واریز مبالغ هنگفت پول در این موسسات.

با این حال، کارشناسان خاطرنشان می‌کنند که سپرده‌های چند میلیون دلاری تنها در صورتی به نفع بانک‌های کوچک است که بتوانند به جامعه وام بدهند، که GN در انجام آن با مشکل مواجه شده است. برخلاف سایر ابزارهای موجود برای دولت، مانند مشارکت بانک‌های کوچکتر در معاملات اوراق قرضه، سپرده‌های بزرگ به تنهایی نمی‌تواند به سودآوری آنها کمک کند.

هوراسیو مندز، رئیس و مدیر عامل مؤسسه وودستاک مستقر در شیکاگو، یک گروه سیاسی غیرانتفاعی که بر مسائل مالی تمرکز دارد، گفت: سپرده های شهرداری می تواند برای مؤسسات مالی بسیار گران باشد. "گاهی اوقات یک شهر یا کشور فکر می کند که سرمایه گذاری پول زیادی در یک موسسه مالی به آنها کمک می کند.

شهر شیکاگو تا حد زیادی در افزایش تعداد سپرده ها در بانک های اقلیت و عمومی ناموفق بود. در حال حاضر چنین بانکی سپرده شهری ندارد. مقامات شهر اخیراً اعلام کردند که علیرغم تلاش‌ها برای تماس با مؤسسات کوچک‌تر، تنها 11 بانک برای پذیرش سپرده‌های شهرداری برای سال 2022 درخواست داده‌اند و همه شرکت‌های بزرگ، از جمله BMO Harris و JPMorgan Chase هستند.

داستان GN Bank، که قبلا به عنوان خدمات فدرال پس‌انداز و وام ایلینوی شناخته می‌شد، به توضیح اینکه چرا بانک‌های دولتی ممکن است از پیشنهاد شهر منحرف شوند کمک می‌کند.

این بانک که در سال 1934 تأسیس شد، مدت‌ها یک مؤسسه اجتماعی کوچک بود که برای رقابت با وام دهندگان بزرگ‌تر در محله‌های ساوت ساید که در آن تجارت می‌کرد، تلاش می‌کرد. پس از اینکه بانک در طول رکود بزرگ متحمل زیان های قابل توجهی شد، تنظیم کننده های فدرال در سال 2013 مداخله کردند و از آن خواستند تا حاکمیت را بهبود بخشد و سرمایه را افزایش دهد. تنظیم کننده های فدرال از طریق اقدامات اجباری، معروف به دستورات رضایت، محدودیت هایی را به عملیات بانک در سال های آینده اضافه کرده اند.

دستیابی به سپرده های بیشتر جزو بخشنامه های رگولاتوری نبود. در واقع، کارمندان سال‌ها گزارش داده‌اند که بانک در ازای تعداد اندکی وام‌هایی که وام می‌دهد، پول زیادی در سپرده نگه می‌دارد. اما به زودی بانک درگیر سیاست های کمپین شد.

در سال 2014، بروس راونر، یک جمهوری خواه، هنگامی که علناً یک میلیون دلار از پول خود را به وام دهنده کوچک دیگری از ساوت ساید ارائه داد، در رسانه ها سروصدا به پا کرد. این یکی از مجموعه‌ای از کمپین‌های تبلیغاتی بود که مولتی‌میلیونر سفیدپوست در راه رسیدن به پست فرمانداری در نوامبر 2014 در محله‌های سیاه‌پوستان انجام داد.

سه سال بعد، جی بی پریتزکر، دموکرات، میلیاردر سفیدپوست، در صدد برنده شدن نامزدی برای مقابله با راونر در هنگام پاسخ دادن به سؤالات WVON، یک ایستگاه رادیویی محبوب جنوب ساید بود. یکی از آنها به سپرده راونر در سال 2014 اشاره کرد و مستقیماً پرسید: آیا پریتزکر 1 میلیون دلار از پول خود را در بانکی که متعلق به سیاه پوستان است سرمایه گذاری می کند؟

پریتزکر دریغ نکرد. او قبلا داشت.

پریتزکر گفت که روحانیون سیاه پوست از او خواستند که در دفتر فدرال ایلینوی سپرده گذاری کند، زیرا "این یک راه بسیار مهم برای ما برای ایجاد شغل در جامعه آفریقایی-آمریکایی است."

پریتزکر در نوامبر 2018 راونر را شکست داد.

اندکی پس از سپرده گذاری پریتزکر، مقامات شهری و دولتی پول عمومی را نزد ISF واریز کردند.

کرت سامرز، خزانه دار شهر شیکاگو، در فوریه 2017، مدت کوتاهی پس از بسته شدن Seaway Bank و تراست، ISF را به عنوان تنها بانک باقی مانده متعلق به سیاه پوستان در ایالت ترک کرد، بحث در مورد ISF را با کارکنان خود آغاز کرد.

بر اساس گزارش های دریافت شده از طریق درخواست تحت قانون آزادی اطلاعات ایالت، سامرز اخبار ISF را برای کارکنان خود ایمیل کرد. سامرز در ماه مارس با پاپ کوئسی ندوم، مالک و رئیس بانک ملاقات کرد. رهبر یک شرکت تجاری در غنا، او و خانواده اش سال گذشته این بانک را تصاحب کردند. طی چند ماه آینده، ندوم و سامرز، همراه با کارمندانشان، درباره اقداماتی که بانک می‌تواند برای دریافت سپرده پولی شهری انجام دهد، بحث کردند.

طبق قانون، مقامات شهری موظفند پیشنهادات خود را از سوی مؤسساتی که علاقه مند به خدمت به عنوان سپرده گذار شهرداری هستند، ارائه کنند. سپس پاسخ ها باید توسط مسئولان مالی شهر ارزیابی و به تایید شورای شهرداری برسد.

اما تا سال 2017، این شهر طی هفت سال فرآیند ارزیابی و تأیید کامل سپرده‌گذاران را تکمیل نکرده بود. در نتیجه، وجوه شهری معمولاً در بانک‌هایی که پیشنهادها یا درخواست‌های خود را سال‌ها قبل ارسال کرده‌اند، باقی می‌ماند. ISF که در آن زمان سپرده شهری نداشت، قبلا برای سپرده گذاری درخواست داده بود.

از آنجایی که سامرز و دستیارانش در حال بررسی سپرده گذاری نزد ISF بودند، بانک تحت یک حکم رضایت فدرال باقی ماند و به "روش های بانکی نامشخص یا ناسالم" اشاره کرد. سامرز در مصاحبه ای گفت که او و کارکنانش با رگولاتورهای فدرال در مورد Nduoms و برنامه های آنها برای احیای بانک صحبت کرده اند. دفتر او همچنین از بانک خواست وثیقه‌ای را در قالب اعتبار اسنادی از بانک فدرال برای اعتبار مسکن در شیکاگو، موسسه‌ای تحت حمایت دولت که دسترسی سایر بانک‌ها به منابع مالی برای وام و سایر خدمات را فراهم می‌کند، ارائه کند. سامرز گفت که اعتبار اسنادی تضمین می کند که سپرده شهر حتی در صورت انفجار ISF ایمن خواهد بود. او افزود که این اقدامات "مسئولانه ترین و معقول ترین رویکرد مالی برای محافظت" از پول مالیات دهندگان است.

سامرز می‌گوید: «فرایندی که ما آن را ساده می‌گرفتیم نبود. ما احساس خوبی داشتیم که به آنها فرصت دادیم.»

در ماه سپتامبر، سامرز یک کنفرانس مطبوعاتی با مقامات ISF برگزار کرد تا اعلام کند که شهر 20 میلیون دلار در بانک سپرده گذاری خواهد کرد. سامرز در مصاحبه‌های رسانه‌ای پس از این رویداد گفت که با تأمین بودجه بیشتر برای بانک، شهر رونق اقتصادی به جامعه می‌دهد.

در آن زمان سامرز در حال بررسی پست بالاتری بود. یک روز پس از اعلامیه ISF، کمیته کمپین سیاسی تابستانی در ایمیلی به حامیان خود این واریز را برجسته کرد. "اگر با کاری که ما انجام می دهیم موافق هستید، آیا می توانید حمایت خود را با کمک مالی 5، 25 یا 55 دلاری نشان دهید؟" سامرز در ایمیل پرسیده شد.

با این حال، او در مصاحبه ای گفت، سیاست "در واقع به هیچ وجه عامل این تصمیم نبود." وی افزود: من در پنج بلوک از ISF بزرگ شدم. من دقیقاً می‌دانم که او قصد دارد به این جامعه خدمت کند. برای من خیلی شخصی تر بود [about] تأثیر بالقوه این.»

در بهار سال بعد، بانک تصمیم گرفت که به دنبال سپرده از دولت باشد. سال‌هاست که خزانه‌داری کشور برنامه‌ای را برای سپرده‌گذاری در بانک‌های شهرداری و تعاونی‌های اعتباری اجرا می‌کند. در جولای 2018، سه ماه پس از ارسال درخواست کارمندان بانک، دفتر صندوقدار مایکل فریکس 10 میلیون دلار در ISF واریز کرد. در همان ماه، Frerichs در رویدادی که توسط بانک برگزار شد صحبت کرد و اعلام کرد که نام خود را به بانک GN تغییر می دهد.

با این سپرده ها، نزدیک به یک چهارم کل سپرده بانک از شهر، ایالت و پریتزکر می آید.

تا پاییز 2018، خوش بینی مقامات شهر به یک نگرانی تبدیل شده است. پس از درخواست از بانک برای سوابق نشان دهنده فعالیت های وام دهی آن، وقتی کارکنان ISF نتوانستند به راحتی آنها را ارائه کنند، نگران شدند. یک وکیل در دفتر صندوق به کارمندان بانک نوشت: "امیدوارم که بتوانید از فوریت اینجا قدردانی کنید و اگر می‌خواهیم روابطمان ادامه یابد، فوراً برای برآورده کردن این خواسته‌ها تلاش بیشتری می‌طلبید."

در نهایت، بانک سوابق را ارائه کرد و به دفتر صندوق اجازه داد تا فعالیت های وام دهی بانک GN را تجزیه و تحلیل کند. طبق اسناد خود بانک در آن زمان، وام های کمی ارائه کرد.

در آگوست 2019، سه ماه پس از اینکه ملیسا کانیرز-ایروین، خزانه‌دار تازه منتخب شیکاگو، جانشین سامرز شد، چند تن از دستیاران او با نمایندگان GN ملاقات کردند تا در مورد شیوه‌های وام دهی و سلامت مالی مؤسسه، از جمله راهبرد افزایش سرمایه، صحبت کنند. در تبصره صندوق قید شده است.

کارمندان بانک تاریخچه GN را مرور کردند و خاطرنشان کردند که سپرده شهر 295583 دلار سود در کمتر از دو سال به دست آورده است. این مقامات بر ماموریت فعلی خود برای ارتقای مالکیت خانه و توسعه اقتصادی تاکید کردند. و آنها به تفصیل برنامه های رشد بانک را که شامل بازاریابی برای دانشجویان و هزاره ها می شود، توضیح دادند.

اما علی‌رغم خوش‌بینی‌هایی که در پاورپوینت آن وجود داشت، بانک چنان در وضعیت بدی قرار داشت که کارمندان آن به زودی تصمیم گرفتند دیگر نمی‌توانند به سپرده‌های عمومی سود پرداخت کنند.

ابتدا وجوه دولتی را پس دادند. در نامه‌ای به تاریخ 17 ژانویه 2020، یکی از کارمندان GN به دفتر Frerichs اطلاع داد که بانک در حال بازگرداندن پول است و بلافاصله اعمال می‌شود. بانکدار نوشت: لطفا مطمئن شوید که این یک خداحافظی نیست. ما برای رابطه خود با صندوقدار ارزش قائل هستیم و بعداً از برنامه های شما استفاده خواهیم کرد.»

بعد سپرده شهر بود. طی چند هفته آینده، مقامات بانک تلاش کردند تا شهر را متقاعد کنند که نرخ سود کمتری برای سپرده خود بپذیرد. اما کارمندان بانک نتوانستند شرایط جدیدی را که می خواستند بدست آورند.

در 24 مارس 2020، GN به شهر گفت که پول خود را پس خواهد داد.

در یک بیانیه کتبی به ProPublica، Nduom گفت که بانک سپرده‌ها را بازپرداخت کرده است، «برای حفظ نسبت وام به دارایی بانک در راستای بهترین شیوه‌ها. این بر روابط مثبت ما نه با شهر شیکاگو و نه با ایالت ایلینوی تأثیری نداشته است.

مالیات دهندگان با سپرده های دولتی و شهری ضرر نکردند. سخنگوی کمپین پریتزکر گفت که مدیر هنوز در بانک سپرده دارد و "این مبلغ کمتر از سرمایه اولیه او نیست".

در اکتبر 2020، رئیس بانک GN در پاسخ به درخواست شهر برای پیشنهادات برای بانک‌هایی که به دنبال دریافت سپرده‌های شهرداری هستند، درخواستی را ارائه کرد. همانطور که لازم بود، بانک بسته بزرگی از اسناد، از جمله حسابرسی سالانه، بیانیه ای با تضمین دقیق سپرده و یک سوگندنامه امضا شده ارائه کرد که در آن قول داده بود بانک "تلاش معقولی" برای وام دادن در مناطق کم درآمد و متوسط ​​انجام دهد.

شهر دوباره GN را به عنوان سپرده گذار تایید کرد، اما این بار بانک تصمیم گرفت هیچ وجهی را قبول نکند. برای سپرده گذاری در سال 2022 درخواست نکرده است.

آیا توصیه ای برای ProPublica دارید؟ به ما در برخورد با روزنامه نگاری کمک کنید.

آیا داستانی برای شنیدن دارید؟ آیا می خواهید منبع اصلی تاریخ برای جامعه، مدارس یا محل کار خود باشید؟ اتصال.

این فرم برای تکمیل به جاوا اسکریپت نیاز دارد.
طراحی شده توسط Screendor.
باز کردن

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب