محدودیت زمانی ویدیو‌های ریلز اینستاگرام به 90 ثانیه رسید دیجی‌کالا مگ

سپس از فعال کردن ریلز اینستاگرام، بایستی کلیدی طریق های تولید محتوای دیدنی و چالشی برای آن و نیز چنین روش گذاش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 مهر 1401
سپس از فعال کردن ریلز اینستاگرام، بایستی کلیدی طریق های تولید محتوای دیدنی و چالشی برای آن و نیز چنین روش گذاشتن reels در ایستاگرام حساس تلفن همراه ها و سیستم عامل های مختلفشان آشنا شوید. کلیپ های 15 ثانیه ای جذاب برای ریلز پیج شما را از شرایط تکراری و خسته کننده خارج می کند. یکی از مزایای گذاشتن ریلز همین است که اینستاگرام از آن ها اکثر حمایت کرده و ریلکس تر وارد اکسپلور می شوند. ریلز این روز ها به شدت در Explore اینستاگرام نیز محبوب شده است. اینستاگرام همواره به جهت نگهداری اعضا قابلیت و امکان های متعددی را ارایه می دهد. یکی از امکان های عالی همین پلتفرم بیش تر نمودن ریلز است، reels به شما همین امکان را می دهد که به کسب و عمل خود کمک کنید و مخاطبان خود را ارتقاء دهید. تولیدکنندگان محتوا می‌توانند اساسی تحلیل آمار ریلز در اینستاگرام، شعور بهتری از سلیقه و علاقه‌مندی اعضا خود داشته باشند. به جهت این کار می‌توانید از قسمت Insights اینستاگرام اقدام کنید. اپلیکیشن تیک تاک بیش از ۲.۳ میلیارد دانلود و بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال دارد اما از زمانیکه که آمریکا همین اپلیکیشن چینی را تحریم کرد، اکثری از اشخاص به سمت ریلز اینستاگرام کوچ کردند. از طرفی دیگر، اپلیکیشن تیک تاک به جهت نسل تازه -مخاطبین فی مابین ۱۶ تا ۲۴ سال- محبوب‌ترین کانال اجتماعی است؛ حتی محبوب‌تر از اینستاگرام و فیسبوک. ریلز قابلیتی فراوان وسوسه‌انگیز به جهت کاربران اینستاگرام هست که شما را به ورقه اکسپلور اینستاگرام می‌رساند. ایجاد محتوا در اینستاگرام اهمیت اشکال گوناگون شما را عمده در دیده مخاطبان دیدنی می‌کند. برای سیستم استدلال اندروید وارد وب سایت گوگل بشین و گزینه inssist extention بزنین و وارد او‌لین لینک و پیوند اکران دیتا شده بشین و add to chrome و بعد از آن گزینه add extention رو بزنین. در قسمت بالا سمت راست گزینه پازل صورت سناریو دیتا میشه که پس از کلیک نمودن روی اون گزینه inssist | web… بایستی انتخاب بشه. در کاغذ اکران داده شده یوزر و پسورد وارد میشه و در غایت وارد حساب کاربری شده و گزینه + گزینش میشه. هدف اینستاگرام از افزودن ریلز رقابت با اپلیکیشن های بسیار پرمخاطبی مثل تیک تاک و اسنپ چت بود. در اواخر دورۀ ریاست جمهوری دونالد ترامپ، او اعلام کرد که استعمال از تیک تاک ممنوع است. حساس نشر همین خبر اپلیکیشن تیک تاک مهم محدودیت‌های متعددی روبرو شد و کاربران قابلیت دانلود نمودن این اپلیکیشن را از اپ استور نداشتند.
  • پس درصورتیکه مایل میباشید پیج دکان اینترنتی شما هم بخش اعظم چشم شود و وارد اکسپلور شود زمان مضاعف مهربانی را در اختیار دارید تا کلیدی تولید کلیپ 15 ثانیه ای ریلز در اکسپلور بدرخشید.
  • در سوی دیگر اینستاگرام تمرکز ویژه‌ای روی همین قابلیت و امکان دارد و در درحال حاضر حاضر الگوریتم‌های آن به شدت محتوای ریلز را ترجیح می‌دهند؛ در نتیجه امکان اکران دادن آنان به دیگر اعضا عمده خواهد بود.
  • اگر به دنبال این می‌باشید که استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود را مهم این انتظارات تطبیق دهید، ریلز اینستاگرام را آزمون کنید.
  • برای دیدن بقیه طریق های تماس اهمیت پشتیبانی اینستاگرام میتوانید مطلب تدریس ۴ نحوه تماس حساس پشتیبانی اینستاگرام را مطالعه کنید.
  • پس از اتمام فرایند کارگزاری کروم اکستنشن به کروم شما اضافه شده و در نوار ابزار در قسمت بالای کروم نشان دیتا می‌شود.
اکنون روزگار آن است که ریلزی که آماده کرده‌اید را به اشتراک بگذارید. به جهت تکثیر ریلز حتمی است تا روی مورد بعدی کلیک کنید، یک عکس را به تیتر تصویر کاور بر روی ویدیو انتخاب نمایید و یک توضیح و کپشن جالب بنویسید که حساس Reels شما در رابطه باشد. در سطح بعد، می‌توانید معین نمایید که ریلز در کدام نصیب منتشر شود و آن را از حیث نشر به نوعی شخصی‌سازی کنید. از زمانه پیدایش ریلز اینستاگرام راهی فوق‌العاده به جهت برندها و کسب‌وکارها شده هست تا خلاقیت بیشتری به خرج دهند و بتوانند بازاریابی بهتری را ارائه کنند. چیزی که Reels را نسبت به بقیه امکانات اینستاگرام متفاوت می‌کند، همین هست که به جای اینکه اعضا صرفا reels را در کاغذ اشخاصی که فالو می‌کنند، ببینند، از کل حساب های اینستاگرام در تب Reels مشاهده می‌کنند. Reels مشابه تیک تاک به کاربر اجازه میدهد تا ویدیوی کوتاه ایجاد کرده و اهمیت طولانی تر نمودن ترانه آن را دارای سایر به اشتراک بگذارد. اطلاع از ابعاد مناسب به جهت انتشار ریلز نیز یکی از موارد مهمی است که احتمالا به جهت شما ساخت سوال کند. در این گزینه باید گفت که ابعاد با ریلز 1080×1920 است و فقط مهم این بعد ها کار کشته خواهید بود که ریلز منتشر کنید. قابلیت و امکان تولید ریلز در اینستاگرام برای افرادی که مشغله‌های متعددی دارند و از طرفی نیز می‌خواهند در گوشه و کنار اینستاگرام فعال بمانند به راستی یک موهبت است. به جهت تولید ریلز نیازی به صرف دوران طولانی نمی باشد چرا که اینجا کلیه چیز باید به شکلی خلاصه و در زمانی کوتاه به مخاطب ارائه شود. بنابراین دیگر نیازی وجود ندارد ساعت‌های طولانی صرف تولید ویدیو و تکثیر زمان‌بر آن در اینستاگرام کنید. در مطلب امروز راجع به چند طرز برای فعال سازی ریلز به جهت آیفون و اندروید صحبت کردیم.

آموزش ۹ روش فعال نمودن ریلز اینستاگرام در اندروید و آیفون

این به جهت تولید تغییراتی یکپارچه برای لحظاتی مثل تغییر تحول لباس، افزودن موسیقی نو یا این که افزودن دوستان خوب جدید به ریلز شما، موثر است. به کارگیری از این امکان به خصوص به جهت کاربرانی که پیش از این از تیک تاک به کار گیری کرده اند فراوان آسان است. تنها کافیست تا دوربین استوری را گشوده کرده و بر بر روی ریلز کلیک کنید. علاوه بر همین در جدیدترین تغییرات اینستاگرام هم ریلز در فید کلیدی کاربران قرار گرفته ‌است. بخشی از قابلیت‌های موجود در استوری‌ها نظیر نظرسنجی، ایموجی و مسابقه (کوییز) نیز در ویدیو‌های ریلز می‌توانند مورد استعمال قرار بگیرند. یک فشن بلاگر می باشد که همواره طریق لباس پوشیدن را به رخ یک لیست به مخاطبین ارائه می‌دهد. به تیتر مثال، چهار سبک ست کردن لباس‌ها در فصل بهار، سه سبک ست نمودن پلیور مهم تیشرت مردانه و غیره. در ریلز اینستاگرام یک الی دو سبک را نشان می‌دهد آن‌گاه مخاطبین را برای دیدن مابقی به شبکه یوتیوب خویش ارجاع می‌دهد. در ادامه به شما آموزش خوا هیم بخشید که چگونه از این وب سایت به جهت دانلود ویدیوها از بخش Reels به کارگیری کنید. فالونیک بزرگترین شرکت ارائه دهنده سرویس ها کانال های اجتماعی و پیام رسان نظیر اینستاگرام و تلگرام و فیسبوک و .. بی شک و تردید در راستا خدمات این چنینی ، فالونیک یک منشاء تمام را مهیا نموده است تا اعضا همین شبکه ها به آسودگی و اطمینان هرچه بیشتر بتوانند در بستری امن نیاز های خویش را برطرف نمایند .. فالونیک او‌لین ارائه دهنده خدمت Reels – ریلز اینستاگرام در کشور ایران . عمومی یکی از امتیازهای اینستاگرام به جهت کاربرانی که به فعال نمودن ریلز اینستاگرام پرداخته‌اند همین می باشد که از ریلزها فراوان عمده حمایت می‌نماید و ریلزها راحت‌تر وارد اکسپلور می‌شوند. شما می‌توانید برای کسب و عمل خود صفحه‌ای در اینستاگرام ساخته و از امکانات متعدد آن مانند اشتراک‌گذاری پست، استوری یا ویدئوهای کوتاه ریلز به کار گیری کنید. در صورتی که نسبت به عمل در اینستاگرام مردد هستید، پرسش و جواب پایین می‌تواند به شما در گزینش درست کمک شایانی کند. مسلما همین سوال برای شما پیش آمده که reels چیست ؟ در سال ۲۰۲۰ بود که اینستاگرام اعلام کرد امکان جدیدی به این شبکه‌ی اجتماعی به نام ریلز افزوده می‌شود. به‌صورت خلاصه شده باید گفت که ریلز نسخه‌ای نسخه برداری شده از تیک تاک می باشد و اذن می دهد کاربران ویدئوهای کوتاه ساخته و دارای اعضای دیگر اینستاگرام به اشتراک قرار دهند.

خدمات لایک اینستاگرام

ویدئوهای ریلز در فید، استوری و بخش دیسکاوری قرار می‌گیرند تا کاربران بتوانند از تماشای آن‌ها لذت ببرند. اهمیت همین حال، بعضا از کاربران به سیاست‌های اینستاگرام انتقاد دارا هستند و از دید آن‌ها، اینستاگرام اهمیت قرار دادن ویدئوهای کوتاه کاربران دوستداشتنی در بخش دیسکاوری، مانع چشم شدن محتواهای دیگر می‌شود. حتماً شما نیز از همین موضوع غمگین می باشید که فالورهای روح پیجتان هیچ تعاملی اصلی پیج شما ندارند. به جهت برقراری تعامل اهمیت آن ها، می توانید از قابلیت ریلز در اینستاگرام استفاده کنید. خب، در ابتدا باید مطمئن گردید که آیا ریلز برای حساب شما فعال شده یا نه؟ برای اطمینان، در صفحه پروفایل، روی گزینه Your Story ضربه بزنید. مسئله بعدی، همین است که ریلزها در حال حاضر خیلی راحت‌تر به اکسپلور اینستاگرام‌تان می‌روند. تا جایی‌که ممکن می باشد یک ریلز شما 90 % بیشتر از پست‌های عادی‌تان بازدید بگیرد. همینطور نکته اینجاست که ریلزها به عامل زمانه کوتاه‌تر، سریع‌تر به وسیله مخاطبان دیده می‌شود. بعد در بالای کاغذ سمت راست بر بر روی سه نقطه بزنید و آیتم Extension را گزینش کنید. اگر قصد دارید از قابلیت و امکان تازه این پلتفرم، یعنی طولانی تر شدن زیرنویس اتومات در ویدیوهای اینستاگرام بخش اعظم بدانید به برگه مربوطه در بخش بلاگ مراجعه نمایید.

چاشنی شوخی را به ریلز خویش بیش تر کنید

می‌توانید به ریلز خود موسیقی، فیلتر و یا بقیه جلوه‌های ویژه را بیش تر کنید. همچنین می‌توانید سرعت پخش ویدئو خویش را ارتقاء یا این که کمتر دهید. علاوه بر این می‌توانید بر روی ریلز خود تایمر بگذارید به این معنی که مدت زمانه پخش ریلز خود را گزینش کنید. مزیت دیگر ریلزهای اینستاگرام در همین هست که به عامل کوتاه بودن زمان، به گزارش این سایت نیازی به برنامه‌ریزی گسترده و ویرایش‌های دقیق ندارند. به عنوان یک کسب و کار، همین نکته بسیار حائز اساسی می باشد که همواره در کنار مشتریان خویش باشید. اهمیت توجه به همین که حدود یک میلیارد کاربر فعال به طور ماهانه در اینستاگرام هستند، می‌توانید به جرات گفت که بخش بیشتر ای از مشتریان شما در اینستاگرام هستند.

۴. ویدیوهای تیک تاک خویش را در ریلز بارگذاری کنید

برای دیدن ریلزهای یک پیج، بایستی به آن ورقه رفته و در قسمت کلیپ‌ها (همان بخشی که ویدئوهای igtv قرار می‌گرفت) به دنبال ریلزها باشید. البته به‌تازگی در کاغذ دارای و کنار پست‌های معمولی، ریلزها هم نشان دیتا می‌شوند. توجه داشته باشید که در صورتی که از ترانه خود برای ریلز استفاده نمایید و حساب کاربری عمومی داشته باشید، بقیه اعضا می‌توانند حیاتی تعیین آیتم Use Audio، از آن در ویدیوهای دیگر استعمال نمایند. قابلیت ضبط ریلز از درون هوم اسکرین نیز برای کاربران فراهم شده است. جهت انجام همین کار فقط کافی می باشد تا روی آیکن «+» در صفحه کلیدی اپلیکیشن اینستاگرام بزنید و آن گاه مورد Reel را تعیین کنید. در همین مطلب آموزشی به طرز به کار گیری از خصوصیت ریلز در اینستاگرام و ایجاد ویدیوهای کوتاه در این کانال اجتماعی می‌پردازیم.

آموزش تصویری ساخت پیج کاری در اینستاگرام | business account

برای ریلز میشه از هشتگ به کارگیری بشه و اتفاقا چنانچه از هشتگ استعمال نمایید خیلی هم خوبتر می باشد و اکثر چشم میشه. ممکن می باشد در بعضی از گوشی‌های آیفون شما گزینه‌ی Use Effect را نبینید و در اینصورت باید یکی از از افکت‌ها را گزینش کنید. توجه داشته باشید که در این تراز سایت اینستاگرام به جهت شما لود میگردد و همین اکستنشن از شما یوزر و پسوورد نمی‌خواهد. به همین ادله می‌توانید برای اطمینان بخش اعظم یک New Tab گشوده کرده و به وب سایت instagram.com بروید و در آنجا لاگین نمایید آن‌گاه INSSIST را باز کنید. همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، ریلز به جهت هر مدل تبلیغاتی می‌تواند مناسب باشد ولی به جهت این که به شما اثبات کنیم اهمیت هر نوع بیزنسی می‌توان از همین قابلیت و امکان به کارگیری کرد یکسری نمونه بی آلایش می‌زنیم.

دلایل تمایز برند خویش را در ریلز اینستاگرام پر رنگ کنید

در آپدیت جدید اینستاگرام تمام ویدئوها به یک صورت نمایش داده می‌شه. سلام، در آپدیت نو اینستاگرام همگی ویدئوها مشابه هم شدن و تفاوتی نداره. سلام، در آپدیت تازه اینستاگرام همه ویدئوها یک رخ دراومدن یعنی به رخ ریلز نشون دیتا می‌شن. متاسفانه در آپدیت جدید برنامه اینستاگرام، امکان بازگردانی رو برداشتن. در حالا حاضر ویدئوهای تحت 15 دقیقه به صورت اتوماتیک در قالب ریلز اکران داده میشن متاسفانه. انتشار مطالب فوق فقط اهمیت ذکر منشاء به ملازم پیوند وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد. هر نوع بهره‌گیری از مطالب مجله فرادرس به مفهوم پذیرش وضعیت به کار گیری از آن بوده و نسخه برداری بخش یا تمام هر کدام از مطالب، تنها با به دست آوردن جواز مکتوب قابلیت پذیر است. «پادروپین» مارکت‌پلیسِ سرویس‌های پستی به جهت فروشگاه‌های اینترنتی میباشد و «پادروشاپ» پلتفرمِ مدیر فروش و ارسال سفارش‌ها برای فروشگاه‌های اینستاگرامی است. می‌توانید از شیوه لینک باطن پرانتز ( لینک و پیوند فعالسازی Live Saver Instagram) به صفحه‌ی افزونه‌ی Inssist دسترسی پیدا کنید و آن را به مرورگر کروم اضافه کنید. اکران کل صفحه پست و ریلز اینستاگرام هم از جدیدترین تغییرات در این نتورک اجتماعی است. به جهت اطلاع از خبر این رویداد به آدرس کاغذ مربوطه در بخش خبر ها کانال های اجتماعی مراجعه نمایید. دقیقا مثل تیک‌تاک، ریلز مجموعه‌ای از ابزارهای خلاقانه را به جهت تولید ویدیوهای کوتاه درگیر کننده و جذاب در اینستاگرام به شما ارائه می‌دهد. حیاتی اندک رنگ شدن ارتباط ها آمریکا اساسی چین، استفاده از تیک تاک در همین میهن ممنوع شد و کاربران دسترسی به این اپلیکیشن نداشتند. همین موضوع برای اینستاگرام یک مجال طلایی محسوب می شد تا اهمیت افزودن قابلیت های مشابه نظیر reels کاربران را به شمت خود بکشد. موارد لیست شده عملا تمامی کاره میباشند و به سرعت کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، می‌توانید سه پادکست جنایی گزینه علاقه خود، چهار کافی شاپ گزینه عشق خود، یا این که برگزیدگان برنامه تلویزیونی خود در سال قبلی را به اشتراک بگذارید. اهمیت ادیت نمودن ویدئوها و تصاویر، حاشیه‌نویسی تصاویر و یا این که قرار دادن صدا بر روی ویدئوها، همین فعالیت را آزمون کنید. وقتی روی دکمه ضبط ضربه می‌زنید، یک شمارش معکوس به‌صورت 1، 2، 3 برای شما نمایش دیتا می‌شود. قبل از این‌که ویدئو را ضبط کنید، می‌توانید این آیتم را انتخاب نمایید. این امکان به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا به‌جای استفاده از دست خود، مدت‌‌زمان ویدئو را از قبل تهیه کنید. همینطور الگوریتم اینستاگرام حساب‌هایی که به طور منظم ریلز منتشر مینمایند را عمده در اکسپلور اکران می‌دهد.

ریلز اینستاگرام چیست و 10 نکته اهمیت به کارگیری از ریلز در اینستاگرام

روی آن ضربه بزنید تا هنگامی که در ویدیو، متن شما ظواهر می شود و مدت روزگار آن را تهیه کنید. چنانچه می خواهید نوشته دیگر هم اضافه کنید، مجدد بر روی نماد Aa ضربه بزنید و پروسه ویرایش متن را تکرار کنید. وقتی از ویدیوی خود راضی شدید، روی اشتراک گذاری ضربه بزنید. می توانید از ویدئوی خویش صرفا به عنوان یک حلقه که در صفحه ریلز در حساب شما نشان داده می شود به کار گیری کنید و یا آن را به تیتر یک پست اینستاگرام نیز به اشتراک بگذارید. مثلا حساس شروع صحنه ای دقیقاً جایی که صحنه قبلی به نقطه نهایی می رسد، به حیث می برسد که شما حساس تغییر‌و تحول لباس به روش جادویی وارد فریم شده اید. یکی از از دیدنی ترین خصوصیت های اینستاگرام، کتابخانه عظیم فیلترها و جلوه های AR می باشد که خوشبختانه اصلی Reels، به کلیه آنها دسترسی دارید. هنگام ساخت ریلز یه خرده بالاتر بروید و از جلوه هایی استفاده نمایید که به روح و جذابیت مارک شما می افزاید؛ خواه یک فیلتر زیبایی فوق العاده باشد یا یک اثر سیاه سفید و تار. از دیگر تفاوت‌های دربین استوری و ریلز می‌توان به افکت‎های همین دو اشاره کرد. برای استوری گرفتن افکت‌ها و موزیک‌های مختلفی در دسترس است. احتمالا برای شما دیدنی باشد که برای درست کردن یک ریلز شما افکت‌های بیشتری را در دسترس خواهید داشت و تنوع آنان هم بیشتر است. می‌توانید آن را از نمای کانال در بالا سمت چپ یا نمایه ویدیو در مرکز بالا پیدا کنید. ریلز قابلیت نو اینستاگرام هست که با به کار گیری از آن می‌توانید ویدیوهای ۱۵ تا ۳۰ ثانیه‌ای در همین پلتفرم منتشر کنید. بعد از آن از باز نمودن صفحه جست جو یک ریلز را به دلخواه خویش انتخاب کنید. گهگاه یک‌سری از قابلیت های برنامه اینستاگرام به جهت برخی از بخشها جغرافیایی غیر فعال میشوند. در همین وضعیت برای رفع نقص‌ خود باید از برنامه های تغییر‌و تحول دهنده آی پی به کار گیری کنید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن