بریتانیا toughens انتقاد از چین بیش از هنگ کنگ Uighurs

صادر شده در: 19/07/2020 - 18:26Modified: 19/07/2020 - 18:27 بریتانیا و چین صادر شده جدید salvos از انتقاد عل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

بریتانیا و چین صادر شده جدید salvos از انتقاد علیه یکدیگر یکشنبه با انگلستان وزیر امور خارجه اشاره است که او ممکن است به حالت تعلیق انگلستان استرداد ترتیبات با هنگ کنگ بیش از چین حرکت می کند در برابر دولت شهر است.

تبلیغات

وزیر امور خارجه Dominic Raab همچنین متهم پکن از "ناخالص و فاحش" حقوق بشر در برابر آن اویغوری جمعیت در چین در استان سین کیانگ.

در پاسخ به چینی سفیر بریتانیا هشدار داده است که چین ارائه خواهد شد "مصمم پاسخ" به هر حرکت توسط انگلیس برای تحریم مقامات بیش از این اتهام نقض حقوق.

نظرات آخرین نشانه های به شدت افزایش تنش میان بریتانیا و چین است. مسائل عبارتند از چین درمان آن اویغوری اقلیت و جدید فراگیر امنیت ملی قانون است که چین اعمال شده در هنگ کنگ نیمه خودمختار سرزمین که بریتانیا تحویل به چین در سال 1997.

بریتانیا تصمیم اخیر به منع ارتباطات چینی غول هواوی از درگیر شدن در انگلستان سریع 5G شبکه تلفن همراه بیشتر ساییده شده روابط دو جانبه.

>> جهان اسلام سکوت در چین سرکوب Uighurs

Raab روز یکشنبه گفت که دولت بریتانیا به بررسی آن استرداد ترتیبات با هنگ کنگ و که او قصد دارد به ایجاد یک بیانیه روز دوشنبه در مجلس شورای اسلامی در این موضوع است.

در اوایل این ماه در استرالیا خود را به حالت تعلیق معاهده استرداد با هنگ کنگ در واکنش به چین اعمال قانون امنیت در نیمه خودمختار سرزمین است. منتقدان ببینید قانون جدید به عنوان یک فرسایش بیشتر از حکومت قانون و آزادی است که هنگ کنگ وعده داده شده بود که آن را واگردانی به قانون است.

Raab اضافه شده است که در حالی که بریتانیا می خواهد روابط خوبی با چین آن را نه می تواند ایستادن در میان گزارش از عقیم سازی اجباری و جمعی اردوگاه آموزش و پرورش با هدف قرار دادن اویغوری جمعیت در سین کیانگ.

"روشن است که وجود دارد ناخالص فاحش نقض حقوق بشر در جریان است. ما در حال کار با شرکای بین المللی ما در این است. آن را عمیقا عمیقا نگران" او به بی بی سی گفت.

>> شکستن سکوت در چین "دو رو' مبارزه با Uighurs

لیو Xiaoming چینی سفیر, تکذیب وجود اردوگاه های کار اجباری در سین کیانگ طی مصاحبه ای با بی بی سی و اصرار وجود دارد "هیچ اصطلاح محدودیت از جمعیت است." هنگامی که مواجه با هواپیماهای بدون سرنشین و فیلم است که به نظر می رسد برای نشان دادن Uighurs بودن blindfolded و led بر روی قطار لیو ادعا وجود دارد بسیاری از "اتهام های جعلی" در برابر چین است.

پکن آماده بود برای پاسخ در نوع خود باید با انگلیس اعمال تحریم مقامات چینی لیو اضافه شده است.

"اگر انگلستان می رود که تا کنون به اعمال تحریم بر هر نفر در چین چین قطعا یک مصمم پاسخ به این," او گفت:. "شما دیدید که چه اتفاقی بین چین و ایالات متحده ... من نمی خواهم برای دیدن این tit-for-tat بین چین و ایالات متحده اتفاق می افتد در چین-انگلستان روابط است."

لیو همچنین گفت بریتانیا "باید خود را مستقل سیاست خارجی و نه از رقص به لحن آمریکایی ها مانند آنچه رخ داده به Huawei."

انتقاد تکرار نظرات این هفته توسط یک سخنگوی دولت چین که متهم بریتانیا از تبانی با واشنگتن برای صدمه زدن به هواوی و "قائل سرکوب و حذف شرکت های چینی است."

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب