فرانسه ورسای را دوباره باز پس از Covid-19 مستند سهولت

صادر شده در: 05/06/2020 - 16:32بروز رسانی: 05/06/2020 - 16:32 فرانسه مجلل کاخ ورسای ساخته شده در قرن 17 توسط

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

فرانسه مجلل کاخ ورسای ساخته شده در قرن 17 توسط "خورشید شاه" لویی چهاردهم می اندازد درهای خود را به روی عموم باز دوباره در روز شنبه اما با کمی اطمینان بیش از زمانی که گردشگران را به بازگشت به عنوان مستند محدودیت به آرامی کاسته.

تبلیغات

کارگران در روز جمعه داستد تالار آینه و جلا آن طلاکاری مجسمه پیش از بازگشایی که بازدید کنندگان نیاز به پوشیدن ماسک صورت و به دنبال یک راه مسیر از طریق مجلل 2,300-اتاق پیچیده است.

Coronavirus بحران پرداخته و مالی سنگین به کاخ و فرانسه از دیگر پیشرو جاذبه های فرهنگی. فروش بلیط به هشت میلیون نفر از مردم که از طریق کاخ دروازه در سال 2019 ساخته شده تا 75 درصد از درآمد. چهار در هر پنج بازدید کنندگان خارجی است.

"این مدل مالی را ویران شده است. ما باید برای شروع دوباره" کاترین Pegard اجرا می شود که کاخ و گفتگو کرد. "ما تنها نیستیم."

لویی چهاردهم گاهی این کاخ به عنوان نماد فرانسه شهرت به عنوان یک ابرقدرت اروپایی و درک حق الهی به خوب بکار بردن قدرت مطلق. آن باقی مانده اصل محل اقامت خانواده سلطنتی تا انقلاب فرانسه و سرنگونی سلطنت نزدیک به هشت دهه پس از مرگ او.

این کاخ یکی از پر بازدید ترین سایت فرانسه خود را در جهان مورد علاقه مقصد توریستی.

اما به فرانسه ظهور با احتیاط از مستند - مرزهای خود باقی می ماند بسته به اکثر خارجی ها - کاخ پیش بینی تنها یک پنجم از 20000 بازدید کننده از آن استفاده می شود به میزبان در اوج روز. بلیط باید خرید در پیش است.

یک طناب گردشگاه را هدایت بازدید کنندگان از طریق مشهور تالار آینه که در آن آلمان و کشورهای متحد امضا معاهده پایان جنگ جهانی اول و مزین پادشاه بزرگ آپارتمان.

"ما تمیز آینه داستد لوستر و مشعل. شرایط استثنایی هستند" Pegard گفت.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن