Marshawn Lynch نکات در بازگشت به NFL و خروج از منطقه خلیج

اظهارات اوکلند در حال اجرا پشت Marshawn Lynch به نظر می رسد در طول نیمه اول یک بازی فوتبال NFL د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 اردیبهشت 1399

هنگامی که ما در گذشته با سابق اظهارات اوکلند در حال اجرا به عقب و اوکلند Tech فارغ التحصیل Marshawn Lynch, فن های مورد علاقه به رانندگی در اطراف زادگاه خود توزیع ده ها هزار نفر از ماسک برای هر دو ساکنان و کارکنان مراقبت های بهداشتی. چنین اعمال از سخاوت برای نهادهای محلی ممکن است کوتاه زندگی می کردند. در مصاحبه اخیر خود لینچ نشان داد او ممکن است عنوان شود تا شمال.

روز دوشنبه لینچ گفت: Scott Van Pelt در SportsCenter که نماینده او در گفتگو با Seattle Seahawks در یک پتانسیل قرارداد.

MARSHAWN: Marshawn Lynch صرف یک روز تعجب آور Oaklanders با ماسک رایگان

"به خوبی آن را تقریبا در که "انتظار غیر منتظره'" لینچ گفت. "اما فقط تا آنجا که در حال حاضر چیزی که من نمی دانم است, imma نگه داشتن آن جامد است. من مامور شده است در گفتگو با سیاتل, بنابراین من می خواهم گفت, خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. اگر آن کار می کند و من بازگشت وجود دارد آن است که آنچه در آن است. و اگر نه s— من lookin' خوب است. بنابراین من نیست واقعا trippin' بیش از حد."

پس از نمایان بازنشستگی پس از 2018 فصل لینچ از بازنشستگی برای یک فصل به طور منظم بازی و دو بازی حذفی با Seahawks در پایان 2019 فصل است. کبودی پشت موثر بود در نزدیکی خط دروازه racking تا چهار touchdowns در سه بازی اما تنها به طور متوسط 2.2 متری در هر حمل بیش از 30 حمل.

مایکل روزن است SFGATE دیجیتال ویرایشگر. ایمیل: michael.rosen@sfgate.com(باز می شود در تب جدید).



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن