ورزشی خلاصه: NFL مطالعه صورت گارد که با این نسخهها کار مانند فولاد ماسک; کال نام سافتبال بانوان مربی

با یک چشم به سمت برگشت در این زمینه در طول coronavirus همه گیر NFL در حال کار بر روی یک کلاه ایمنی صورت گا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 خرداد 1399

با یک چشم به سمت برگشت در این زمینه در طول coronavirus همه گیر NFL در حال کار بر روی یک کلاه ایمنی صورت گارد که ممکن است ارائه همان نوع حفاظت به عنوان یک فولاد ،

"بسیاری از بازیکنان را با یک پاک کردن سپر برای محافظت از چشمان خود" آتلانتا فالکونز رئیس جمهور غنی مک کی که سر تا لیگ کمیته مسابقات گفت: سه شنبه طی یک کنفرانس ویدیویی تماس بگیرید. "این امر می تواند توسعه یافته و حتی بیشتر."

تهم مایر, مدیر پزشکی از بازیکنان NFL انجمن گفت: لیگ مهندسین و تجهیزات ورزشی شرکت اوکلی در حال تست نمونه های اولیه از اصلاح صورت ماسک که ممکن است شامل فولاد یا N95 مواد.

کار بر روی صورت ماسک به اندازه کافی همراه است که "احتمالا وجود خواهد داشت یک توصیه" به استفاده از آن زمانی که لیگ آغاز می شود که برنامه پیش فصل در ماه اوت به گفته مایر.

• Aldon اسمیت خواهد بود قادر به شرکت در فعالیت های تیم با دالاس کابوی ها پس از NFL مشروط ابقاء مشکل سابق 49ers و اظهارات تصویب حمله کننده از یک تعلیق نامحدود.

اسمیت که تا به بازی در یک بازی NFL پس از سال 2015 قادر خواهد بود برای شرکت در کاوبوی مجازی offseason برنامه شروع هفته آینده. او همچنین می توانید دیدار با هم تیمی ها و مربیان. دالاس امضا شده او را به یک سال معامله مارس 2.

اسمیت پیش نویس هفتم به طور کلی توسط سان فرانسیسکو در سال 2011 بود و همه نرم افزار در سال 2012 زمانی که 49ers رسیده سوپر باول.

اسمیت تا به حال چندین مسائل حقوقی به عنوان یک بازیکن با سن فرانسیسکو و اوکلند. او برای اولین بار معلق با 49ers در سال 2014 قبل از دریافت یک سال محرومیت در ماه نوامبر 2015 با اظهارات.

اوکلند حفظ اسمیت قراردادی حقوق او را قبل از انتشار در سال 2018 پس از سان فرانسیسکو پلیس حکم صادر شده برای دستگیری او در یک خشونت خانگی مورد.

• ان بی سی "یکشنبه شب فوتبال" را به پایان برساند به عنوان نخست زمان را مشاهده سری برای نهمین سال متوالی به عنوان 2019-20 تلویزیون های نجومی پیچیده چهارشنبه. به گفته نیلسن آن به طور متوسط 20.5 میلیون بیننده در سال 2019 5% افزایش بیش 2018.

این "یکشنبه شب فوتبال" اجرا در بالا طولانی ترین تا کنون با توجه به Nielsen. "بت آمریکایی" تا به حال رکورد قبلی در شش.

• واشنگتن rookie گیرنده آنتونیو گاندی-طلایی گفت: او آزمایش مثبت برای coronavirus در ماه مارس و به طور کامل بهبود یافتند.

• لس آنجلس شارژر دوباره امضا offensive lineman Ryan Groy.

کالج ها: NCAA Division من شورا رای به لغو تعلیق داوطلبانه تمرین های فوتبال و بسکتبال بازیکنان موثر ژوئن 1 به عنوان یک تعداد زیادی از رهبران ابراز اطمینان کرد که سقوط ورزش خواهد بود و ممکن است در بعضی از فرم.

• چلسی اسپنسر یک ارریو-سن لورنزو آلوم کمک کرد که کال به چهار مستقیم, کالج زنان جهان سری و 2002 NCAA عنوان نامگذاری شد سر مربی خرس' سافتبال progam.

اسپنسر, اوکلند, مادری که قبلا دستیار در اورگان (2013-18) و تگزاس (2019-20).



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب