مالزی ex-PM نجیب در همه محکوم به اتهامات در اولین 1MDB فساد مورد

صادر شده در: 28/07/2020 - 07:33 سابق نخست وزیر مالزی پیدا شد, مقصر روز سه شنبه در تمام هفت به اتهام فساد مال

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 مرداد 1399

صادر شده در:

سابق نخست وزیر مالزی پیدا شد, مقصر روز سه شنبه در تمام هفت به اتهام فساد مالی در دادگاه اول مربوط به چند میلیارد دلار در صندوق 1Malaysia توسعه Berhad (1MDB).

تبلیغات

پرونده مهم شده است به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان یک آزمون برای این کشور در تلاش برای مهر کردن فساد و می تواند بزرگ سیاسی پیامدهایی برای کشور جنوب شرق آسیا.

"پس از در نظر گرفتن تمام شواهد در این آزمایش پیدا کنم که دادستان با موفقیت اثبات شده مورد آن فراتر از شک معقول" کوالالامپور بالا قاضی دادگاه محمد Nazlan محمد غزالی گفت.

نجیب مواجه هفت اتهامات جنایی نقض اعتماد پولشویی و سوء استفاده از قدرت به اتهام غیر قانونی دریافت نزدیک به 10 میلیون دلار از سابق 1MDB واحد SRC بین المللی است. او التماس کرد گناه نیست.

هر یک از این اتهام حمل جریمه های سنگین و حبس تا 15 یا 20 سال. نجیب وکلا به دنبال تاخیر در صدور حکم است. نجیب گفت: "درخواست تجدید نظر خواهد بود هر گونه تصمیم گیری در دادگاه فدرال.

نخست وزیر سابق بود که رای دادند در یک تاریخی 2018 انتخابات هنوز هم چهره های متعدد اتهامات جنایی بیش از اتهامات که 4.5 میلیارد دلار به سرقت رفته بود از 1MDB.

دادستان ها ادعا می کنند بیش از 1 میلیارد دلار بودجه ساخته شده راه خود را به حساب های شخصی.

نخست وزیر سابق وارد دادگاه به فریاد "زنده باد نجیب" توسط صدها نفر از هواداران که تا به حال جمع آوری شده در خارج.

با پوشیدن یک ماسک و flanked توسط رهبران حزب نجیب نماز فقط در خارج از دادگاه.

نجیب وکلا می گویند او گمراه مالزی سرمایه Jho پایین و دیگر 1MDB مقامات را به باور که بودجه banked به حساب اهدا شد توسط خانواده سلطنتی عربستان سعودی به جای اختلاس از SRC عنوان دادستان ها گفته اند. کم تکذیب تخلف است.

اتهامات فساد بیش از 1MDB را آویزان بیش از نجیب برای بیش از پنج سال است. اما اتهامات جنایی آمد تنها پس از شکست در انتخابات 2018 هنگامی که جانشین او Mahathir محمد بازگشایی تحقیقات.

نزدیک به تماشای مورد به عنوان آزمون از مالزی, تلاش برای ریشه کن کردن فساد پس از نجیب حزب بود و بازگشت به قدرت در ماه فوریه به عنوان بخشی از یک اتحاد به رهبری نخست وزیر Muhyiddin یاسین.

این حکم می تواند رسیدن به مراتب پیامدهای سیاسی.

گناه حکم می تواند افزایش Muhyiddin اعتبار با اما تضعیف ائتلاف که تعداد Najib متحده مالزی سازمان ملی (UMNO) به عنوان بزرگترین جزء - و به طور بالقوه باعث ضربه محکم و ناگهانی پای صندوقهای رای است.

تصمیم دادگاه می آید تنها چند روز پس از مالزی به $3.9 میلیارد مقابله با گلدمن ساکس بیش از نقش آن در کمک به 1MDB جمع آوری پول.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن