هیچ coronavirus پیش از محاکمه به اتهام انتشار درچستر فروشنده مواد مخدر که ادعا می کند او هر دو سلول داسی شکل کم خونی و آسم

یک قاضی فدرال امروز رد یک درخواست از David چوب Dorchester اجازه داده شود که او را در انتظار محاکمه در فنتانيل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 اردیبهشت 1399

یک قاضی فدرال امروز رد یک درخواست از David چوب Dorchester اجازه داده شود که او را در انتظار محاکمه در فنتانيل و کرک توزیع اتهامات به دلیل شرایط موجود او می گوید که او خواهد او را در معرض خطر ابتلا به عوارض باید با او قرارداد Covid-19.

دادگاه منطقه ای ایالات متحده دادرس قاضی جودیت گیل Dein حکومت چوب که موفق به ارائه مدرک او در واقع سلول داسی شکل, کم خونی, اجازه دهید به تنهایی یک مورد جدی از آسم و او است که راه بیش از حد از یک تهدید بالقوه و پرواز خطر اجازه داده می شود از بازداشت در یک مرکز فدرال در رود آیلند.

چوب اتهام عضو مورس باند خیابان در حال حاضر یک سابقه کیفری زمانی که او دستگیر شد و در ماه دسامبر به اتهام او به فروش مواد مخدر به یک خبرچین سه بار در ماه. در سال 2010 یک قاضی فدرال او را محکوم به پنج سال زندان و پس از او التماس کرد گناه را به عنوان یک جنایت کار در اختیار داشتن اسلحه گرم برای یک حادثه در خارج از Yawkey راه باشگاه که در آن بشکه ماموران که در ابتدا متوقف و او را برای پیاده روی در خارج از باشگاه با باز کردن بطری Heineken یافت لود .25 کلت نیمه اتوماتیک تفنگ بر او. در زمان او بود 22 و حتی پس از آن تا به حال یک رکورد است.

در حکم Dein نوشت:

متهم شناخته شده است به عنوان یک عضو فعال مورس باند خیابان در بوستون. او سابقه جنایی طولانی به عنوان شرح داده شده توسط دولت و پشتیبانی شده توسط نمایشگاه شامل اطفال و بزرگسالان اعتقادات "بودن afelon در اختیار داشتن اسلحه گرم (یک لود اسلحه گرم با محو شماره سریال در حالی که نوشیدن تحت تاثیر ماری جوانا در یک نوار); larceny از یک فرد حمله و باتری و تهدید (یک حادثه که در آن متهم ضرب و شتم و سرقت ayoung از تلفن همراه خود را و تهدید او را با آنچه در ظاهر به afirearm); و تلاش برای ارتکاب acrime (اقدام به سرقت مسلحانه از afood تحویل درایور مربوط به alead لوله) و همچنین موارد متعددی از نقض آزادی مشروط." ... آخرین فدرال اعتقاد بود برای اینکه یک گناهکار در اختیار afirearm در نقض 18 U. S. C. sec. 922(g)(1). در طول دوره نظارت و آزادی پس از حبس او قطع الکترونیکی نظارت دستبند پس از awarrant صادر شده بود چرا که او تا به حال نقض شرایط آزادی. محل نگهداری او ناشناخته بودند برای یک دوره از زمان. وجود دارد تعدادی از نقض جدی نظارت و انتشار در این مورد. فوری فروش مواد مخدر ساخته شد کمتر از یک سال پس از نظارت به پایان رسید.

در حالی که این دادگاه بسیار نگران در مورد خطرات ناشی از COVID-19 شیوع در بازداشتگاه خطر برای جامعه اگر متهم منتشر شده است بیش از حد بزرگ است. او دارای سابقه جدی خشونت جرائم و شارژ با فروش بسیار اعتیاد آور مواد مخدر. شواهد و مدارک است که متهم نمی خواهد مطابق با شرایط آزاد است. علاوه بر این وجود دارد در معرض خطر است که او فرار خواهد کرد.

بی گناه و غیره.

تکمیل بازداشت سفارش (1.2 M PDF).



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب